کارآموزی سئو: شرایط مدت مزایا

کارآموزی سئو: شرایط مدت مزایا

دوره کارآموزی سئو طرح مدرن

کارآموزی سئو دارای چه شرایط کاری و مزایایی است؟ چقدر زمان نیاز دارد؟ در طی این مدت چه مواردی باید توسط کارآموز رعایت شود؟ نتیجه کارآموزی، ادامه همکاری گروه طرح مدرن با کارآموز و همکاری در پروژه‌های مشتریان خواهد شد؟ این سؤالاتی است که شما خواننده گرامی این مقاله در ذهن دارید و در این مقاله به آنها پاسخ داده می‌شود.

 

شرط و پیش نیاز اولیه برای شرکت در دوره کارآموزی:

 

از مباحث مربوط به سئو در حد تئوری اطلاعات داشته باشد. تا در زمان ارائه کارهای اجرایی و توضیحات همکاران ما در گروه طرح مدرن نیاز به آموزش از پایه نباشد. وبگاه‌های آموزشی مختلف مطالب و دوره‌های متفاوتی در مورد این نظر محتوا را به کارآموزان آموزش می‌دهند. این دوره‌ها در تعداد ساعات متفاوت از چند ساعت تا چند ماه ارائه می‌گردد. بنابراین نتیجه خروجی‌های این دوره‌ها، یکی نیست. برای رفع ابهام، سرفصل‌های چندین دوره سئو ارائه شده در سایت‌های مختلف در زیر آورده شده است. صرف‌نظر از کیفیت آموزش و چگونگی ارائه مطالب، سرفصل‌های عنوان شده تا حدود زیادی کامل است. لازم به یادآوری است، همکاری و اجرای کارآموزی در گروه طرح مدرن به صورت دورکاری است. از کارآموزان انتظار می‌رود این موارد را تا حداقل در حد تئوری مسلط باشند.

 

چرا خواندن این متن طولانی برای من مفید است؟

 

سرفصل بعضی از دوره های آموزشی سئو:

 

سرفصل های دوره سئو (مجتمع فنی تهران)

 

مدت زمان دوره:۳۰ ساعت

 

هزینه دوره:۳ میلیون تومان

 

فصل اول: مقدمات دوره

 

  • معرفی دوره و پیشنیازهای آن
  • سئو چیست و چرا برای کسب و کارها مهم است؟
  • تاریخچه گوگل و موتورهای جستجو
  • موتورهای جستجو چگونه کار می کنند؟
  • آیا سئو به تنهایی کافی است؟
  • چرا طراحان وب باید با سئو آشنا باشند؟
  • تعریف اجزای کلی سئو (onpage seo – offpage seo)
  • باورهای اشتباه در خصوص سئو
  • کوئری های جستجو در گوگل

 

فصل دوم: آشنایی با مفاهیم پایه دیجیتال مارکتینگ و سئو

 

  • دیجیتال مارکتینگ چیست و شامل چه مواردی می شود؟
  • سئو یکی از راهکارهای دیجیتال مارکتینگ
  • بازاریابی ایمیلی Email Marketing
  • بازاریابی در شبکه های اجتماعی SMM
  • بهینه سازی شبکه های اجتماعی SMO
  • استراتژی و بازاریابی محتوا
  • ویدئو مارکتینگ
  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • نرخ تبدیل چیست؟
  • بازاریابی درون گرا چیست؟
  • تبلیغات کلیکی آنلاین – Adwords و تعریف SEM
  • سایر روش های تبلیغات آنلاین
  • ابزار هوشمند بررسی و تحلیل آمار – Google Analytics

 

کلمات کلیدی، تحقیق و انتخاب

 

کلمات-کلیدی
کلمات-کلیدی
  • تعریف کلمات کلیدی و بیان اهمیت آن
  • ویژگی کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار ما
  • استراتژی و نقشه راه محتوایی قبل از انتخاب کلمات کلیدی
  • مهمترین ابزارهای انتخاب کلمات کلیدی
  • Google Keyword planner
  • Kwfinder
  • آشنایی با ابزار Google Trends برای تحقیق کلمات کلیدی – Keyword research
  • بدست آوردن کلمات کلیدی یک کسب و کار
  • بدست آوردن کلمات کلیدی رقبا
  • بدست آوردن کلمات کلیدی با ساخت لیست
  • معرفی ابزار SEO tools for excel
  • تعریف Keyword stuffing و چگالی کلمات کلیدی – Keyword density
  • معرفی KEI و KPI

 

 

آشنایی با اصطلاحات تکنیکال سئو

اصطلاحات-سئو-تکنیکال
اصطلاحات-سئو-تکنیکال
  • HTML۵
  • CSS۳
  • Onpage SEO
  • Offpage SEO
  • Google Sandbox
  • Google Honeymoon
  • Backlink
  • Bounce rate
  • SERP
  • CTR
  • Impression
  • HEO
  • Internal link
  • External link
  • Responsive Design
  • Semantic tag
  • Meta tag
  • Nofollow
  • Sitemap
  • Stopword
  • Spam
  • Crawl
  • Redirect
  • Robots.txt
  • Htaccess
  • Over optimization
  • Hreflang
  • Canonical
  • Duplicate content
  • Structured data
  • Lazy Load
  • Page Authority
  • Domain Authority
  • Black hat SEO
  • White hat SEO
  • Negative SEO

 

آموزش بهینه سازی داخلی سایت

سئو-داخلی
سئو-داخلی
  • بهینه سازی تگ عنوان
  • بهینه سازی متادسکریپشن
  • متن کلی مقالات و بهینه سازی آن
  • بررسی کاراکتر های فارسی در سئو
  • بهینه سازی تگ های h۱ تا h۶
  • برچسب ها
  • بهینه سازی url و slug
  • بهینه سازی لینک های داخلی و خارجی
  • آموزش بهینه سازی اصولی تصاویر
  • نکات مربوط به سئو ویدئو
  • آموزش درج ساختار schema در وب سایت
  • استفاده از HTML۵ Semantic tags
  • آموزش Minify کردن Static ها در سئو
  • آموزش Bundle کردن Static ها در سئو
  • استفاده از فونت‌آیکن ها به جای تصاویر
  • نسبت متن به کد
  • استفاده از Breadcrumbs
  • آموزش استفاده از تگ مهم canonical و hreflang
  • آموزش استفاده از سایر متاتگ ها در سئو
  • آموزش ایجاد نقشه سایت و بررسی اهمیت آن در سئو

 

آموزش ابزارهای پیشرفته آنالیز تکنیکال سئو

ابزار-آنالیز-سئو
ابزار-آنالیز-سئو
  • آموزش کامل بهبود شاخص های GTMetrix
  • آموزش کامل استفاده از ابزارهای woorank
  • آموزش کامل استفاده از google page speed
  • آموزش استفاده از ابزار Google mobile friendly test
  • آموزش استفاده از وب سایت alexa
  • آموزش کامل ابزار Google search console

 

آشنایی با الگوریتم های گوگل

الگوریتم-های-گوگل
الگوریتم-های-گوگل
  • الگوریتم گوگل پاندا
  • الگوریتم گوگل پنگوئن
  • الگوریتم مرغ مگس خوار
  • الگوریتم گورخر
  • الگوریتم کبوتر
  • الگوریتم رنک برین
  • الگوریتم دزدان دریایی
  • الگوریتم کافئین
  • الگوریتم موبایل گدون
  • الگوریتم topheavy
  • الگوریتم freshness

 

آموزش بهینه سازی خارجی Offpage SEO

سئو-خارجی
سئو-خارجی
  • بهینه سازی خارجی شامل چه مواردی می شود؟
  • بررسی اهمیت لینک بیلدینگ
  • بررسی بک لینک های وب سایت (براساس سه شاخص مهم کیفیت، افزایش، ارتباط موضوعی)
  • زمان مناسب برای شروع لینک سازی
  • نکات مهم در متن بک لینک – anchor text
  • مراحل ساخت بک لینک طبیعی و استاندارد
  • ارزش بک لینک در قسمت های مختلف ساخت
  • اشتباهاتی که نباید در ساخت بک لینک مرتکب شویم
  • خرید لینک، ریپورتاژ آگهی و پست مهمان
  • بررسی اهمیت شبکه های اجتماعی و اهمیت آنها در سئو
  • تولید محتوا، تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی
  • خودکار سازی فرآیندها و اتصال شبکه های اجتماعی به یکدیگر – بررسی ابزار IFTTT

 

آموزش سئوی وردپرس 

سئو-وردپرس
سئو-وردپرس
  • افزونه Yoast SEO
  • افزونه wp rocket
  • افزونه سئو ویدئو – Yoast Video SEO
  • افزونه سئو فروشگاه – Yoast SEO for Woocommerce
  • افزونه های لینک سازی خودکار – interlink manager و …
  • معرفی افزونه و قالب برای ایجاد ساختار schema
  • معرفی سایر افزونه های مهم برای سئو وردپرس

 

بررسی موارد پیشرفته در سئو

سئو پیشرفته
سئو پیشرفته
  • Ahrefs
  • Moz
  • Screaming
  • frogBuzzsumo
  • SEMrushGoogle AMP
  • سئو محلی – Local SEO
  • تفاوت subdomain و subfolder
  • تنظیمات هاست و دامنه از نگاه کارشناس سئو
  • آموزش تغییرات در فایل htaccess
  • آموزش تغییرات در فایل robots.txt
  • بهینه سازی نرخ خزنده در موتورهای جستجو – CBO
  • نکات فنی در خصوص سئو پروژه هایی که زبان آنها ASP.NET می باشد.
  • نکات فنی در خصوص سئو پروژه هایی که از SPA استفاده می کنند.
  • آموزش گزارش گیری های پیشرفته قبل و بعد از انجام پروژه های سئو
  • آموزش استفاده از ابزار Google Tag Manager
  • نصب و آموزش مقدماتی ابزار Google Analytics
  • آموزش گزارش گیری های پیشرفته قبل و بعد از انجام پروژه های سئو
  • بررسی کاربردپذیری و تاثیر آن بر سئو Usability
  • بررسی تجربه کاربری و تاثیر آن بر سئو User experience
  • آموزش پایه ای قرارداد نویسی برای سئو
  • معرفی وب سایت و منابع معتبر بین المللی

 

آموزش سئو (آرتا رسانه)

مبلغ دوره :حداقل۴ میلیون تومان

 

مدت دوره: ۲۰ ساعت

 

آشنایی با سرفصل های آموزش سئو و بهینه سازی سایت

 

درس اول: مقدمه ای بر سئو و بهینه سازی سایت

 

  • سئو چیست و چه تاثیری بر روی سایت دارد
  • معنی و مفهوم سئو با مثال عملی
  • سئو و بهینه سازی سایت چیست؟آموزش مفهوم سئو
  • اهمیت و جایگاه سئو چیست؟بکارگیری درست و اصولی از تکنیک های سئو چه تأثیری بر روی وب سایت دارد؟
  • چه کسانی به سئو نیاز دارند؟
  • تشریح نوع ساختار و شکل گیری سئو
  • مثال عملی از اینکه چه وب سایتهایی به سئو نیاز دارند و ندارند؛ با ذکر دلیل
  • مثال عملی و عینی از عملکرد صحیح و پیاده سازی سئو بر روی وب سایت در گوگل
  • تشریح تأثیر قرارگیری سایت ها در رتبه ۱ تا ۵ صفحه اول گوگل، جهت دریافت ورودی از گوگل در راستای جذب کاربران هدف بیشتر
  • دامین سایت و سئو
  • تأثیر دامنه بر روی سئو سایت
  • نقش کلیدواژه های اصلی و هدف کاری وب سایت بر سئو سایت
  • نقش کمک رسانی انتخاب دامین مناسب به موفقیت در سئو سایت جهت قرارگیری سایت در صفحه اول گوگل
  • مثال عملی از انتخاب صحیح نام دامین برای وب سایت با توجه به کلمه کلیدی اصلی سایت
  • تعیین کلمه کلیدی هدف کاری سایت
  • آموزش ترفندی سازنده در بکارگیری کلمات کلیدی در دامنه سایت
  • بررسی معنایی کلمات به کار گرفته شده در دامنه سایت از نظر گوگل و تأثیر آن بر سئو سایت

 

درس دوم:آموزش ثبت سایت در گوگل،ساخت نقشه سایت ومعرفی آن

ثبت-نفشه-سایت-در-گوگل
ثبت-نفشه-سایت-در-گوگل
  • آموزش ثبت سایت در گوگل
  • آموزش ثبت سایت در گوگل و verify کردن آن طبق متد و روش های جدید
  • رونمایی از start کار اولیه اکثر سئوکاران حرفه ای به هنگام انجام پروژه های سئو
  • نکته ای طلایی در نحوه چگونگی ثبت سایت های قدیمی و جدید در گوگل
  • آموزش تأئیدیه مالکیت دامین سایت با ۲ روش معمول (Recommended Method, Alternate Method)
  • آموزش ساخت نقشه سایت برای گوگل و دیگر موتورهای جستجو
  • آموزش ساخت نقشه سایت برای موتورهای جستجو
  • توضیح مختصر اجمالی بر Crawl Errors, Search queries, Sitemaps
  • پاک سازی داده های قدیمی در Sitemap سایت جهت ساخت نقشه سایت جدید و اصولی
  • مثال عملی از آموزش ساخت نقشه سایت ویژه سیستم های مدیریت محتوا جوملا، وردپرس و نیز وب سایتهایی با سیستم مدیریت محتوای متفاوت با ۴ شیوه مختلف
  • اصولی (آنلاین، نرم افزار، دستی، افزونه و کامپوننت)
  • آموزش طریقه ساخت نقشه سایت منطبق با قانون گفته شده در آموزش ثبت سایت در گوگل
  • تشریح و آموزش کامل الگوریتم ها و دستورات حاکم بر ساخت نقشه سایت XML گوگل
  • بکارگیری نقشه سایت ساخته شده برای وب سایت پروژه
  • آموزش نحوه ثبت نقشه سایت ساخته شده با توجه به نوع سیستم مدیریتی سایت در گوگل
  • آموزش کامل و قدم به قدم ابزارهای ساخت نقشه سایت جهت درک بهتر و توانایی در نهایتِ بکارگیری از این ابزارها
  • آموزش ثبت نقشه سایت در گوگل
  • آموزش کامل بخش Sitemaps گوگل وب مسترتولز

 

درس سوم: آموزش ابزارهای گوگل وب مستر تولز

وبمستر-تولز-در-کارآموزی-سئو1
وبمستر-تولز-در-کارآموزی-سئو۱
  • آموزش کامل ابزار Webmaster Tools Preferences
  • آموزش کامل استفاده از ابزارهای ترجیهی گوگل وب مسترتولز (Webmaster Tools Preferences)
  • تعیین زبان پیغام ها و هشدارهای گوگل
  • فعال کردن اطلاع رسانی های گوگل (پیغام ها و هشدارها) از طریق ارسال به ایمیل مدیر سایت
  • تعیین نوع اطلاع رسانی های (پیغام ها و هشدارها) گوگل جهت ارسال به ایمیل مدیر سایت
  • تعیین ارسال ایمیل های گوگل برای اطلاع رسانی های سایت به ایمیل دلخواه
  • آموزش کامل ابزار Site Settings گوگل
  • موزش کامل بخش تنظیمات سایت (Site Settings) از ابزارهای گوگل وب مسترتولز
  • تعیین موقعیت هدف برای وب سایت
  • رفع مشکل عدم توانایی در تعیین موقعیت هدف وب سایت برای دامین های غیر ایرانی (.ir)
  • تعیین دامین مرجع برای سایت
  • تعیین و کنترل سرعت و شدت دفعات مراجعه ربات های گوگل به وب سایت
    آموزش کامل ابزار Change of Address گوگل
  • آموزش کامل بخش تغییر آدرس دامین سایت (Change of Address) بهمراه پروژه عملی
  • آموزش کامل انتقال داده های دامین اول به دامین دوم بدون افت سئو منطبق با روند اجرائی پروسه گوگل
  • تشریح مزایا و معایب و استفاده یا عدم استفاده از این ابزار بهنگام تغییر آدرس سایت
  • مجازات های گوگل بعد از تغییر آدرس دامین سایت بصورت خودسرانه و بدون رعایت قوانین حاکم بر آن
  • آموزش استفاده از ریدایرکت ۳۰۱ (Redirect 301) در تغییر مسیر آدرس سایت
  • محاسن استفاده از ریدایرکت ۳۰۱ به هنگام تغییر آدرس سایت
وبمستر-تولز-در-کارآموزی-سئو2
وبمستر-تولز-در-کارآموزی-سئو۲
  • مثال عملی در قالب پروژه تغییر انتقال دامین وب سایت
  • ساخت دیتابیس و کاربری در هاستینگ سایت و ست کردن آنها با هم
  • انتقال اطلاعات و داده ها از دامین اول به دامین دوم بدون هیچ گونه طنش و تغییری در ساختار سایت
  • پیدا کردن نام کاربری و دیتابیس دامین اول جهت انتقال
  • دانلود کامل دیتابیس
  • ست و تنظیم کردن دامین اول با دامین دوم
  • نمایش و مشاهده عینی تمام محتویات دامین اول در دامین دوم
  • بکارگیری Redirect 301 به منظور حفظ ارزش سئو و انتقال بازدیدکنندگان و ورودی های گوگل دامین اول به دامین دوم منطبق با دستورالعمل های گوگل
  • تشریح برخی از دستورات رایج برای اعمال فرامین مختلف با ریدایرکت ۳۰۱ جهت تغییر مسیر
  • نکته ای طلایی در وارد کردن اطلاعات مربوط به ریدایرکت ۳۰۱
  • اعلامیت به گوگل جهت بررسی و اعمال تغییرات واصله در انتقال تغییر مسیر دامین
  • ریز نکته ای طلایی جهت بررسی و اعمال تغییرات واصله در فرآیند تغییر آدرس سایت و رسیدن سریع به نتایج دلخواه از سمت گوگل
  • آموزش کامل ابزار Google Analytics Property گوگل
  • آموزش کامل بخش Google Analytics Property
  • روند بررسی ارتباط سایت از گوگل وب مستر با گوگل آنالیتیکز
  • حذف ارتباط و مشارکت بین سایت و مالکیت آن در گوگل آنالیتیکز
  • اضافه کردن ارتباط و مشارکت بین سایت و مالکیت آن در گوگل آنالتیکس
  • آموزش کامل ابزار Users & Site owners گوگل
  • تعیین دسترسی و مدیریت در استفاده از ابزارهای گوگل وب مسترتولز سایت به کاربری دیگر
  • اضافه کردن کاربری جدید به لیست استفاده و مدیریت کنندگان ابزارهای گوگل وب مسترتولز سایت
  • مشاهده لیست افراد (کاربران) در حال دسترسی به ابزارهای گوگل وب مسترتولز سایت
  • تعیین محدودیت و اجازه دسترسی کامل به کاربر در استفاده از ابزارهای گوگل وب مسترتولز سایت
  • حذف کاربران از لیست استفاده کنندگان از ابزارهای گوگل وب مسترتولز
  • گزارشات واصل شده از آخرین اعمال تغییرات سطح دسترسی کاربران به ابزارهای گوگل وب مسترتولز سایت
  • آموزش کامل ابزار Verification Details گوگل
  • جزئیات اثبات کنندگان (تأییدکنندگان) سایت {مدیر و نمایندگان}
  • مشاهده و مدیریت گزارش دهی از آخریت تغییرات اعمال شده بر سطح دسترسی کاربران در استفاده از ابزارهای گوگل وب مسترتولز
  • آموزش کامل ابزار Associates گوگل
  • مشارکت و همکاری در انجمن
  • ویرایش و حذف کاربران ثبت شده توسط خودتان از این بخش
  • متصل شدن کاربر ثبت شده به جمع استفاده کنندگان از فروشگاه گوگل

 

 

دوره مگا سئو(فرین آکادمی)

 

مبلغ دوره:۵ میلیون تومان

 

مدت دوره:۷۰ ساعت

 

 

سرفصل دوره مگاسئو

 

        جلسه اول: از دیجیتال مارکتینگ تا شناخت دقیق گوگل

 

  • معرفی روش های بازاریابی آنلاین Inbound و Outbound
  • ۲۸ پارامتر اصلی و بسیار تاثیرگذار در سئو (پاسخ به این سوال که چرا رقیب من لینک یک گوگل هست ولی من نه؟)
  • معرفی ۵ روش سئو خارجی (سئو offpage فقط لینک بیلدینگ نیست!)
  • بررسی ۳ نمونه موفق سئو و بیان نقشه راه ما برای رشد سئو
  • تاثیر CMS در سئو (وردپرس یا کدنویسی؟)

 

        جلسه دوم: شروع سئو با تحقیق کلمات کلیدی

 

  • کلمه کلیدی، عبارت کلیدی و لانگ تیل کیورد
  • ۵ ابزار رایگان و حرفه ای تحقیق کلمات کلیدی
  • رقبا من با چه عبارات کلیدی بیشترین کاربر را دارند؟
  • ساخت اکسل کلمات کلیدی
  • کانسپت کلمه کلیدی چیست؟
  • استفاده از سرچ کنسول برای تحقیق کلمات کلیدی
  • ۶ تایپ محتوا که بدون شناخت آنها نمیتوان به لینک ۱ گوگل رسید
  • ۱۲ روش تولید محتوا

 

        جلسه سوم: حل تمرین تحقیق کلمات کلیدی

 

 

        جلسه چهارم: تولید محتوا سئو شده

تولید محتوای سئو شده
تولید محتوای سئو شده
  • آموزش تولید محتوای آسمان خراش (Skyscraper) یا مگاپست
  • آموزش تولید محتوای Topic Cluster
  • آموزش تولید محتوای Ever Green
  • آموزش تولید محتوای Map
  • آموزش تولید محتوای لندینگ
  • آموزش کپی محتوا دیگران بدون خطر
  • تولید محتوا سئو شده در زمینه هایی که هیچ اطلاعاتی نداریم! (همراه با انالیز نمونه عملی انجام شده)
  • استفاده از کپی رایتینگ در عنوان نویسی و نوشتن متا توضیحات
  • تولید محتوا سئو شده برای سایتهای فروشگاهی (تولید محتوا در صفحه محصول،  صفحه اصلی ، صفحات بلاگ فروشگاه و … )
  • ۹ کاری که باید برای سئو محتوای خود انجام دهید
  • جایگاه آپدیت محتوا در سئو سایت
  • استفاده از کامنت در سئو محتوا
  • زامبی پیج چیست و روش مقابله با آن (محتواهای شما که به جای کمک به سئو، به سئو سایت شما ضربه میزنند)
  • طرز صحیح استفاده از تگ ها
  • برچسب گذاری صحیح و اهمیت صفحات برچسب

 

        جلسه پنجم:حل تمرین + بررسی محتواهای مشابه

 

  • در این جلسه محتواهایی رقبا شما تولید کرده اند بررسی میکنیم.
  • نقاط ضعف و قوتی که آنها دارند را میشناسیم.
  • همچنین محتواهایی که خود تیم ما تولید کرده را بررسی میکنیم تا نمونه های متعدد محتواهای کامل از نظر سئو را ببینید.
  • به این شکل دلایلی که بعضی محتواها بدون بک لینک و … به رتبه های برتر گوگل رسیده اند به دست می آید.
  • و شما هم میتوانید از همین عوامل (و موارد بیشتری که یاد گرفته اید) در محتوای خود استفاده کنید و رتبه بگیرید.

 

        جلسه ششم: بررسی محتواهای سئو شده شما

 

  • حالا وقت بررسی محتواهای سئو شده شماست…
  • توضیحات جلسه چهارم میتوانید در ۶۰ دقیقه محتوای سئو شده عالی تولید کنید!
  • بعد از دریافت این حجم اطلاعات، شما در استفاده از موارد مختلف گم می شوید.
  • الان باید از کدام روش استفاده کنم؟
  • الان کدام تکنیک را به کار ببرم؟
  • الان به چه سبکی محتوا تولید کنم؟
  • برای رفع این سوالات و مشکلات یک جلسه کامل ۳ ساعتی در نظر گرفتیم.
  • بررسی محتواهای شما، اشتباهات شما، مشکلات شما و پاسخ به سوالات شما
  • باعث میشه در عمل کمتر به مشکل بخورید

 

        جلسه هفتم: افزایش سرعت سایت

سرعت-سایت
سرعت-سایت
  • بررسی پارامترهای core web vital
  • آموزش افزایش سرعت سایت ودرپرسی و غیر وردپرسی
  • آموزش افزونه Auto Optimize + انجام عملی کاهش سرعت سایت
  • راه اندازی lazy load در وردپرس و افزایش سرعت چشمگیر وردپرس
  • بهترین راه اپلود ویدیو
  • آموزش ۵ مرحله تا بهینه سازی کامل تصاویر
  • اگر سایت ما وردپرسی نیست، موارد مربوط به افزونه ها را چطور از دولوپر سایت بخواهیم؟

 

        جلسه هشتم: اهمیت امنیت در سئو

امنیت-سایت
امنیت-سایت
  • تجربه مشکل امنیتی و تاثیر آن بر سایت سئو شده
  • راه اندازی لاگین دو مرحله ای سایت (اتصال لاگین سایت به Google جهت افزایش امنیت)
  • نکات امنیت هاست
  • آموزش افزونه wordfence
  • راه اندازی SSL در ودرپرس
  • راه اندازی SSL در سایت غیر وردپرسی

 

 

        جلسه نهم: اسکیما مارک آپ

اسکیما-مارک-آپ
اسکیما-مارک-آپ
  • دقیقا منظور از اسکیما مارک آپ چیست؟
  • فرق اسکیما مارک آپ و ریچ اسنیپت
  • آموزش افزونه Schema Pro
  • آموزش ساخت کد اسکیما مارک آپ JSON برای سایت های غیروردپرسی
  • آموزش ساخت اسکیما FAQ
  • اسکیما سایت فروشگاهی
  • اسکیما ویدیو
  • اسکیما مقالات

 

        جلسه دهم: آموزش جامع سرچ کنسول

 

  • اتصال سایت به سرچ کنسول و تایید هویت
  • رفع ایرادات سرچ کنسول
  • آموزش کار با بخش های مختلف
  • ارتباط سرچ کنسول و robot.txt
  • آموزش کار با Performance در سرچ کنسول گوگل
  • آموزش کار با URL inspection و نکات مهم در گزارش های این بخش
  • ارورهای Coverage و راه رفع آنها
  • بخش Sitemaps در سرچ کنسول (آموزش submit و حذف )
  • اهمیت و خطرات بخش Removals
  • ارورهای Mobile Usability در سرچ کنسول
  • بخش AMP در سرچ کنسول گوگل
  • نکات مربوط به Breadcrumbs
  • بخش Logos
  • بررسی وضعیت بک لینک ها و لینک های داخلی در سرچ کنسول

 

        جلسه یازدهم: کلیات سئو offpage

 

  • مرور ۵ روش سئو خارجی
  • ۱۰ (بسیار مهم و مفصل)قانون بسیار مهم در سئو خارجی و به خصوص لینک بیلدینگ
  • مرور بر روش های لینک سازی کلاه سفید
  • مرور برروش های لینک سازی کلاه سیاه
  • جایگاه سوشیال سیگنال + آموزش ساخت سوشیال سیگنال رایگان

 

        جلسه دوازدهم: آموزش لینک بیلدینگ حرفه ای

لینک-بیلدینگ-حرفه-ای
لینک-بیلدینگ-حرفه-ای
  • قدم به قدم راه اندازی PBN + یک نمونه اجرا شده
  • نکات مهمی که قبل از خرید بک لینک باید بدانید
  • ۳ تکنیک لینک سازی
  • آموزش لینک سازی چند گرهی
  • اموزش کامل Ahrefs
  • آموزش کار با moz
  • آموزش disavow بک لینک های مضر (راه اصولی بی اثر کردن بک لینک های مضر)
  • برنامه ۲ ماه اول لینک بیلدینگ سایت تازه کار
  • تجربه من در برنامه لینک بیلدینگ سایت فروش هاست (کلمات خرید هاست، ثبت دامنه و …)
  • تجربه من در برنامه لینک بیلدینگ سایت حوزه گردشگری خارجی (کلمات تور استانبول، تور دبی و …)

 

        جلسه سیزدهم: تمرین و جزئیات سئو خارجی

 

  • جایگاه سرچ فیک گوگل
  • جایگاه نقشه گوگل در سئو خارجی
  • جایگاه کامنت در سئو خارجی
  • بررسی سایت های شما و رقبا و ارائه پلن سئو خارجی قدم به قدم و دقیق همراه با هزینه حدودی!

 

        جلسه چهاردهم: آموزش پروپوزال نویسی

پروپوزال-نویسی.jpg
پروپوزال-نویسی.jpg
  • آموزش نرم افزار rank tracker
  • آموزش نرم افزار website auditor
  • ارسال گزارش عملی
  • نوشتن قرار داد سئو
  • ردگیری فرایند سئو جهت بررسی درست یا غلط رفتن راه
  • نکات مهم قیمت دهی پروژه سئو

 

        جلسه پانزدهم: آموزش نرم افزار آنالیتیکس و تگ منیجر

 

  • نصب GTM (گوگل تگ منیجر) روی وبسایت
  • اتصال گوگل انالایتیکس از طریق تگ‌منیجر
  • با آموزش های این بخش ، شما میتوانید کارایی ابزار گوگل Analitycs که
  • در همین کارگاه آموزش میبینید را افزایش دهید
  • ردگیری کلیک کاربر بر روی المان های سایت
  • جاهایی که کاربر کلیک کرده ، روی دکمه اول کلیک کرده یا دکمه دوم؟ ، کدام لینک ها بیشتر برای کاربر جلب نظر کرده اند و …
  • ردگیری scroll صفحات

 

جدول مقایسه ۱۱ دوره آموزشی سئو   

 

جدول مقایسه 11 دوره آموزش سئو
جدول مقایسه ۱۱ دوره آموزش سئو

 

همان‌طور که در این جدول مقایسه ای می‌بینید میزان ساعات آموزش و هزینه‌ها در مراکز و سایت‌های متفاوت نوسان زیادی دارد. در زمان انتخاب دوره‌ها سعی نمایید با انتخاب دوره درست در هزینه‌های زمانی و مالی خود صرفه جویی نمایید.

در مقاله نقشه راه سئو ، کامل در مورد کارهای متخصص سئو صحبت شده است. به شما توصیه می‌شود، حتماً این مقاله را مطالعه نمایید. تا در زمان آموزش از چشم انداز پیش رو و مسیری که باید طی شود، مطلع باشید.

 

 مزایای شرکت در دوره کارآموزی طرح مدرن

 

همان‌طور که در نمونه‌های سرفصل مطالب سئو در چندین دوره معرفی‌شده بالا می‌بینید، بهینه سازی وبگاه، دارای موارد و سرفصل‌های بسیار گوناگونی است. معمولاً در زمان اجرای کار، شما با دریایی از سؤالات تنها هستید. از کجا شروع کنم؟ کارم و روالی که در پیش‌گرفته درست است؟ در اجرای کار به مشکل برخورد کنم چطور متوجه ایراد کار شوم؟ چه نوساناتی در کار عادی است و چه مواردی زنگ خطر است؟ چطور مدیریت خود، و برنامه‌ریزی روزانه را بیاموزم. چطور با شرایط دورکاری و داشتن نظم و برنامه در کار آشنا شوم؟ همه این موارد در دوره کارآموزی برطرف می‌گردد. چطور هم‌گروهی برای فعالیت در پروژه‌هایی که در آینده خواهید داشت پیدا کنید؟ چطور نمونه‌های مختلف کار را از نزدیک ببینید و تجربه در زمینه‌های مختلف کاری پیدا کنید؟

 

مزایای دوره کارآموزی طرح مدرن

 

  • شروع کار سئو بر اساس،

 

مدت زمان دوره کارآموزی